Wednesday 24 October 2012

STATISTIK SEHINGGA 9 ZULHIJJAH

Terima kasih kepada peminat blog http://ibrahimbasikal.blogspot.com . InsyaAllah saya akan memperincikan lagi data setiap laluan yang terdapat di sekitar Genting Peras, Tekala, Donglai, Titi, Chenna, Kuala Klawang, lenggeng dan Broga . Dengan perincian setiap laluan ini memberi peluang dan persediaan kepada peminat sukan basikal mendapat maklumat awal tentang laluan ini.

Saya amat terharu apabila menerima "facebook messages" bertanyakan maklumat pelbagai data berkaitan Genting Peras, Tekala, Donglai, Titi, Chenna, Kuala Klawang, lenggeng dan Broga. Untuk maklumat lanjut juga peminat sukan basikal boleh mendapat data laluan melalui data kayuhan garmin edge 800 saya di http://www.strava.com (nick Ibrahim Ishak).

Untuk makluman, saya bukan hebat dalam sukan basikal tetapi yang nyata saya amat berminat dengan semua sukan terutama sukan basikal.

Bersama ini dilampirkan catatan "pageviews" blog http://ibrahimbasikal.blogspot.com untuk tatapan semua. Bagi peminat luar negara, terima kasih kerana anda menggunakan "google translater" untuk menterjemahkan maklumat dari blog ini. Teruskan berhubung dengan saya di email:  ibrahim.3g@gmail.com ....


No comments:

Post a Comment