Saturday 3 March 2012

BERAMAH MESRA DENGAN ENCIK KHIDIR

3/3/2012 - Setiap kali saya menawan Bukit Antu saya akan terserempak dengan "loving couple" suami isteri kayuh mendaki Bukit Antu dari Bukit Tinjau Ampang dan kali ini apabila saya berkayuh dari batu 14 saya tersempak dengan "This Loving Couple". Nama beliau Encik Khidir dan nama isteri beliau saya tidak berani hendak bertanya takut timbul isu cemburu, tetapi saya dengar beliau  memanggil  "AYANG". Mungkin nama isteri beliau Dayang agaknya. Disamping beramah mesra saya berpeluang mendaki peres bersama beliau. Isterinya boleh tahan stamina mendaki Genting Peres dan tidak kena gaya lelaki pun boleh dikalahkan oleh isteri beliau.

 Encik Khidir

Harimau Melaya adalah Encik Najib

 Kiri : Puan Ayang (Isteri Encik Khizir), Encik Khidir, Ibrahim dan Redzwan Shah


No comments:

Post a Comment